دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1394 - 11:56
در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه

رئیس واحد فیروزکوه: فقط با همدلی و همراهی می‌توان به کسب قله‌های افتخار امیدوار بود

رئیس واحد فیروزکوه با برشمردن ویژگی‌های یک کارمند خوب گفت: امروز که در شرایط خاص رقابتی در بین ده‌ها واحد دانشگاهی در سطح کشور و منطقه قرار داریم تنها راه ارتقا و کسب اعتبار، ایجاد همدلی و همراهی بین مسئولان و کارکنان بوده و این رمز موفقیت و کسب قله‌های رفیع افتخار است.
کد خبر : 43618

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی اصغر رستمی صبح امروز با معرفی 4 کارمند نمونه در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه که در سالن اجتماعات شهید آوینی این واحد دانشگاهی برگزار شد، با تشکر از خدمات ارزنده و شبانه‌روزی پرسنل دانشگاه اظهار کرد: امروز هر فردی باید درحیطه کاری خود احساس مسئولیت کند و تلاش کند با نوع آوری و پرکاری بیشترین بهره‌وری را داشته باشد.


رئیس واحد فیروزکوه تاکید کرد: پرهیز از حاشیه‌های متداول و حمایت از کارهای یکدیگر می‌تواند این رشد جمعی را تسریع بخشد.


وی افزود: با توجه به حضور بیش از 7 هزار دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، بیشترین فشار کاری بردوش پرسنل خدوم دانشگاه است که جای تجلیل و تشکر بیش از این‌ها را دارد.


در ادامه دکتر خسرو عزیزی معاون اداری و مالی واحد فیروزکوه، روند انتخاب کارمند برتر را توضیح داد و گفت: 4 کارمند از بین 160 کارمند فعال واحد از هر حوزه انتخاب شدند. این افراد در حیطه کاری خودشان بیشترین بازدهی و بهره‌وری را داشته‌اند و از این نظر در راستای اجرای بخشنامه سازمان مرکزی در معرفی کارمند برتر این عزیزان معرفی و تجلیل می‌شوند.


در پایان از سوی مجری برنامه این چهارکامند نمونه برای دریافت لوح و هدایا از دستان مسئولان واحد فیروزکوه به جایگاه دعوت شدند. احسان کمندی از حوزه فرهنگی و دانشجویی، آمنه شجاع از حوزه آموزش، احمد شجاع از حوزه اداری و مالی و مسعود شاه حسینی از حوزه پژوهش و فن‌آوری به عنوان کارمندان نمونه معرفی و از آنان قدردانی به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته